Pamukkale Üniversitesi, Acıpayam Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni 11 Haziran 2026 tarihinde PAÜ Hüseyin Yılmaz Kongre Merkezi'nde yoğun katılım ile gerçekleşti. Törene 8 farklı programda toplamdan 150 öğrenci katıldı. Mezuniyet Töreni, Meslek Yüksekokulu birincisi Ayşe Karan'ın konuşmasıyla başladı. Ardından ev sahibi Müdür Prof. Dr. Ali Kurt, akademik bilgiyi uygulamalı eğitimle güçlendirdiklerini, sektörle iş birliği içinde olan bir Meslek Yüksekokulu olduklarını vurgulayan bir açılış konuşması gerçekleştirdi. Törene katılan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet İnel de bilimin ışığında, sahaya hâkim, değerlerini unutmayan bir üniversite olduklarını belirtti. Öğrencilere de temel değerlerden ve hedeflerden ayrılmamalarını önerdi. Serinhisar MYO Müdürü Doç. Dr. Engin Tan, PAÜ Personel Daire Başkanı Mehmet Başarslan, Acıpayam Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Ahat Makal da Mezuniyet Törenine katılarak belge takdimi yaptı.
Mezuniyet töreni dereceye giren öğrencilere belge ve hediyelerinin takdim edilmesiyle devam ederken tüm mezunların sahneye çağrılmasının ardından gerçekleşen kep fırlatma ile son buldu. Törende ayrıca Acıpayam MYO Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Topluluğu'na da yıl boyunca yaptıkları etkinlikler nedeniyle teşekkür belgesi takdim edildi. Topluluk Başkanına MYO Müdürü Prof. Dr. Ali Kurt plaket takdim ederken, Topluluk Danışmanı Öğr. Gör. Dr. Simge Şimşek de başkan yardımcısına plaket verdi. Daha sonra topluluk adına öğrenciler danışman hocaları Öğr. Gör. Dr. Simge Şimşek'e günün anısına bir hediye takdim ettiler.
Fotoğraflar için sosyal medya hesaplarımıza bakabilirsiniz.